Τετάρτη, Ιούλιος 08, 2020
Follow Us

Όλοι το έχουμε πάθει.

Γνωρίζουμε πως το τρέξιμο είναι από τις καλύτερες και πιο αποτελεσματικές μορφές αερόβιας άσκησης. Πόσο πρέπει να τρέχουμε όμως; Και είναι 100% ασφαλής γυμναστική ή υπάρχουν πράγματα που πρέπει να προσέχουμε;

Εντείνει τους ελέγχους που διενεργούνται στην αγορά των τροφίμων κατά την περίοδο του Πάσχα Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων, συνεργαζόμενος με συναρμόδιες αρχές όπως οι Περιφέρειες και οι Περιφερειακές Ενότητες της χώρας, με στόχο την προστασία της υγείας του καταναλωτή.

Ο σίδηρος επιτελεί πολλές ζωτικές λειτουργίες στο ανθρώπινο σώμα, με σημαντικότερη τον σχηματισμό της αιμοσφαιρίνης (Ηb), της πρωτεΐνης που είναι υπεύθυνη για την μεταφορά οξυγόνου από τους πνεύμονες σ’ όλους τους ιστούς του σώματος.

Έρχεται ίσως μια στιγμή στη ζωή ενός ανθρώπου που αγαπά τη γυμναστική, να κάνει μία παύση από την προπόνηση για λίγο καιρό. Για αυτό μπορεί να φταίει ο φόρτος εργασίας σας ή η καθημερινή πίεση.

Αν και πολλές λεπτομέρειες, ίσως οι περισσότερες, παραμένουν άγνωστες για τη «συμπεριφορά» του νέου κορονοϊού, οι επιστήμονες έχουν καταλήξει ότι μπορεί να επιβιώσει για ώρες, ακόμη και μέρες, σε διάφορες επιφάνειες, όταν το επιτρέπουν οι θερμοκρασίες και τα ποσοστά υγρασίας.

Το περπάτημα μπορεί να ενισχύσει τη διάθεσή σας

 Για να περάσετε όμορφα τις ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας χωρίς ανεπιθύμητες αδιαθεσίες, γαστρεντερικές διαταραχές αλλά και αλλαγές στο βάρος σας, καλό θα ήταν να ακολουθήσετε τις συμβουλές των ειδικών!

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία για τον κορονοϊό, οι άντρες είναι πολύ πιο ευάλωτοι στον ιό συγκριτικά με τις γυναίκες. Γιατί συμβαίνει όμως αυτό;

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού, ακούτε διαρκώς ότι δεν πρέπει να αγγίζετε το πρόσωπό σας.