Πέμπτη, Αύγουστος 13, 2020
Follow Us

Γνωρίζουμε πως το τρέξιμο είναι από τις καλύτερες και πιο αποτελεσματικές μορφές αερόβιας άσκησης. Πόσο πρέπει να τρέχουμε όμως; Και είναι 100% ασφαλής γυμναστική ή υπάρχουν πράγματα που πρέπει να προσέχουμε;

Κολύμπι: 10 κανόνες για ασφάλεια στη θάλασσα μετά τα 50

Η κοινή λογική και η αποδοχή της ηλικίας και της φυσικής σας κατάστασης είναι τα πρώτα βήματα για να απολαύσετε με ασφάλεια το κολύμπι στη θάλασσα. Πρέπει όμως να τηρείτε και κάποιους βασικούς κανόνες

4 μυστικά για να αποφύγετε την «γυαλάδα» στο πρόσωπο από την ζέστη

Σε καμία γυναίκα δεν αρέσει να έχει ετοιμαστεί όσο καλύτερα μπορεί για να βγει έξω και μετά από λίγη ώρα το πρόσωπό της να μοιάζει σαν να γυαλίζει και να είναι πολύ λιπαρό.

Πώς βλάπτει το αλκοόλ το ενδοκρινικό σύστημα

Οι ορμόνες του οργανισμού συνεργάζονται σε ένα καλά συντονισμένο και πολύπλοκο σύστημα για να μας κρατούν υγιείς και λειτουργικούς.

Tips για ένα καλοκαίρι σε φόρμα-Της Αντιγόνης Μπέκα-Διαιτολόγου-Διατροφολόγου MSc

Χωρίς αμφιβολία το καλοκαίρι αποτελεί μια περίοδο γεμάτη διατροφικούς πειρασμούς, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως η πρόσληψη βάρους θα πρέπει να θεωρηθεί δεδομένη.

Ταχύτητα βάδισης: Τι δείχνει για την υγεία του εγκεφάλου

Έρευνες έχουν δείξει ότι το αργό βάδισμα αποτελεί ένδειξη προβλημάτων υγείας και συνδέεται με μειωμένο όγκο εγκεφάλου και άλλους δείκτες πρόωρης εγκεφαλικής γήρανσης.

Ύπνος: Τι αλλάζουμε το καλοκαίρι – Τι πρέπει να κάνουμε

Ο ύπνος είναι απαραίτητος ανεξαρτήτως εποχής του χρόνου, αλλά πολλοί συνηθίζουν να ξενυχτούν το καλοκαίρι, σύμφωνα με νέα δημοσκόπηση

Πρωινή άσκηση εναντίον βραδινής: Ποια είναι η καλύτερη και γιατί;

Υπάρχει κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα η οποία θεωρείται καλύτερη για να γυμναστείτε;

Νερό με λεμόνι: 6 μύθοι που πρέπει να ξεδιαλύνετε

Το νερό με λεμόνι φέρεται να έχει ισχυρά οφέλη για την υγεία και σημαντική συμβολή στην απώλεια των περιττών κιλών.

Ύπνος το μεσημέρι: Τα υπέρ και τα κατά μιας… λατρεμένης συνήθειας

Για πολλούς ανθρώπους μπορεί να είναι δύσκολο να κάνουν έναν καλό ύπνο στην διάρκεια της νύχτας. Οι υποχρεώσεις, οι ευθύνες και τα προβλήματα της καθημερινότητας παίρνουν, δυστυχώς, προτεραιότητα σε σχέση με τον ύπνο και τους δυσκολεύουν.