Δευτέρα, Νοέμβριος 25, 2024
Follow Us
Πώς μαθαίνει το παιδί να μοιράζεται

Στην ηλικία των 2-3 ετών, τα παιδιά αρχίζουν να διεκδικούν περισσότερο τα πράγματα και μαθαίνουν τι είναι η κτητικότητα.

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ-ΜΕΡΟΣ 1

Τα παιδιά παίζουν κάθε φορά που βρίσκουν ευκαιρία, κάτω από διαφορετικές ή ακόμα και δύσκολες συνθήκες.

Ο συναισθηματικός κόσμος των παιδιών

Μικροί και μεγάλοι καθημερινά βιώνουμε ενα τεράστιο εύρος συναισθημάτων που μας επηρεάζουν.

ΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΙΚΗ ΜΝΗΜΗ-Ο ΣΑΜΠΟΤΕΡ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ

Η γραπτή διαδικασία πολλές φορές είναι μια επίπονη δουλεία για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, που μπορεί να επιφέρει αντίδραση και απογοήτευση για την γραφή.

Τα “υπέρ” της σημερινής εποχής του Κωνσταντίνου Τούφα MSc Λογοθεραπευτή S.I.

ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΥΠΕΡΔΙΕΡΓΕΣΗ – ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ- ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ

Η ανάπτυξη του περιγραφικού λόγου είναι θέμα που απασχολεί  αρκετά τους γονείς.

Βαριέμαι τα μαθήματα

Καθώς τα παιδιά σας μεγαλώνουν και εισέρχονται στο δημοτικό, αρχίζουν να αυξάνονται και οι υποχρεώσεις τους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ… ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ;

Η γλωσσική και περιγραφική ανάπτυξη των παιδιών είναι ένα από τα πιο σημαντικά κριτήρια για την ομαλή επικοινωνία και σχολική ετοιμότητα των παιδιών.

Όταν η γιαγιά γίνεται νταντά

Όταν έρχεται η στιγμή να επιστρέψει η μαμά στη δουλειά της, η γιαγιά είναι η πρώτη απάντηση που μας έρχεται στο μυαλό στο εξής ερώτημα: «Με ποιον θα μείνει το παιδί στο σπίτι;».

Η εδραίωση της πλευρίωσης

Η πλευρίωση, η οποία ονομάζεται ενεργητική, είναι η κυριαρχία της μιας πλευράς, έναντι της άλλης. Χάρη σε αυτήν πραγματοποιούνται οι εκτελέσεις των λεπτών και των αδρών κινήσεων, όπως είναι το γράψιμο, η ζωγραφική, η σίτιση και το πέταγμα της μπάλας.