ΟΜΙΛΙΑ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΦΟΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ & ΓΟΝΕΙΣ
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του 10ου Δημοτικού Σχολείου Νάουσας, υπό την αιγίδα του Τμήματος Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δ. Η.Π. Νάουσας, συνδιοργανώνουν ομιλία, για εκπαιδευτικούς και γονείς, με θέμα: « Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής / Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ/Υ), Εναντιωματική Προκλητική Διαταραχή (ΕΠΔ) – Τι μπορούν να κάνουν Εκπαιδευτικοί και Γονείς ». Τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου και ώρα 17.30 στον Πολυχώρο Πολιτισμού – Αίθουσα Χρ. Λαναρά/ Βέτλανς. Ομιλήτρια : Αλεξάνδρα Ευαγγέλου.
Οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι μια σειρά διαταραχών , οι οποίες επηρεάζουν την ικανότητα του παιδιού να ερμηνεύει όσα ερεθίσματα λαμβάνει και να τα συνδέει με πληροφορίες. Οι έρευνες των ειδικών επιστημόνων ομαδοποιούν και αναλύουν τις διαταραχές αυτές. Κυρίαρχη αυτών αποτελεί η «Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής / Υπερκινητικότητας», γνωστή με τη συντομογραφία της ως ΔΕΠΥ. Με λιγότερα ποσοστά αλλά, συνεχώς αυξανόμενα, αποτελεί η Εναντιωματική Προκλητική Διαταραχή.
Στη σύγχρονη εποχή των νέων τεχνολογιών, καλούνται εκπαιδευτικοί και γονείς να
επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο και τις μεθόδους που προσεγγίζουν τη διδασκαλία και τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών , ωστόσο χωρίς να χαθεί κάτι από την επικοινωνία και την καλή τους σχέση.
Κύριο μέλημα στη νέα γνώση, αποτελεί, εάν μαθαίνουν σφαιρικά, αν μαθαίνουν μέσα από μια διαδικασία που καλλιεργεί τις δεξιότητές τους, τις κλίσεις τους, αν μαθαίνουν μέσα από τις δυσκολίες που δύναται να αντιμετωπίζουν. Με λίγα λόγια εάν κατακτούν το νέο», ευχάριστα και αβίαστα, εξαντλώντας το κάθε παιδί τη δυναμική του.
Κομβικό σημείο σύγκλισης αποτελεί η συνεργασία εκπαιδευτικών, ειδικών και γονέων , καθώς το επίκεντρο ενδιαφέροντος τους , αποτελεί η συνεχής ανάπτυξη και εξέλιξή του παιδιού.
Σύντομο βιογραφικό της κ. Αλεξάνδρας Ευαγγέλου
Η Αλεξάνδρα Ευαγγέλου σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες στην Πάντειο Σχολή, παιδαγωγικά στην Ζωσιμαία Παιδαγωγική Ακαδημία Ιωαννίνων και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο Victoria University του Manchester στην Αγγλία.
Είναι εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής και εργάζεται στη δημόσια ελληνική εκπαίδευση, σε
Τμήματα Ένταξης και Ειδικά Σχολεία, για περισσότερα από 30 χρόνια. Διετέλεσε
διευθύντρια στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης για παιδιά με αυτισμό για 10 χρόνια από το 2012 μέχρι το 2022.
Στα χρόνια αυτά της εργασιακής της διαδρομής, έχει λάβει μέρος ως επιμορφώτρια σε ημερίδες, διαλέξεις και παρουσιάσεις, προσφέροντας τις γνώσεις και την εμπειρία της, τόσο σε εκπαιδευτικούς όσο και σε συλλόγους γονέων.