Πέμπτη, Οκτώβριος 17, 2024
Follow Us
Μεταφορά υπηρεσιών - Αξιοποίηση δημοτικών χώρων και εξοθορλογισμό δαπανών προανήγγειλε ο Δήμαρχος Νάουσας

Μεταφορά υπηρεσιών και αξιοποίηση δημοτικών χώρων προανήγγελλε ο Δήμαρχος Νάουσας, μετά από σχετική ερώτηση της δημοτικής συμβούλου του ΕΝΑ ΜΑΖΙ, κας Δώρας Μπαλτατζίδου.

Ο Δήμαρχος Νάουσας χαρακτήρισε τους χώρους του δημαρχείου ακατάλληλους, τονίζοντας ότι είναι ντροπή για τους ανθρώπους που  καλούνται να προσφέρουν την εργασία τους σε πραγματικά αντίξοες συνθήκες.

Συγκεκριμένα, ο κ. Κουτσογιάννης δήλωσε πως: «Πρέπει να δώσουμε τη δυνατότητα να βελτιωθούν οι συνθήκες εργασίας οι οποίες θα οδηγήσουν και σε αύξηση της παραγωγικότητας,  με αξιοποίηση των  δημοτικών χώρων οι οποίοι αυτή τη στιγμή δεν αξιοποιούνται όπως θα έπρεπε. Έτσι,  ο πρώτος όροφος του Διοικητηρίου,  εκεί που στεγαζόταν παλιά η ΔΟΥ Νάουσας,  έχει αποκατασταθεί στο μισό κομμάτι, έχει ανακαινιστεί πλήρως και είναι πραγματικά ένας χώρος “κόσμημα”.  Όσοι τον επισκεφτούν, θα  δυσκολευτούν να τον  αναγνωρίσουν, έχουν ανακαινιστεί και μάλιστα με αυτεπιστασία, δηλαδή με δικές μας δυνάμεις. Εκεί, σε πρώτη φάση θα μεταφερθεί το σύνολο των κοινωνικών υπηρεσιών. Σε δεύτερο χρόνο, θα γίνει η ανακαίνιση και του υπόλοιπου τμήματος.  Μόλις απελευθερωθεί το κτίριο του ΚΑΠΗ, που σήμερα στεγάζει μέρος των κοινωνικών υπηρεσιών, και  τη μεταφορά δώδεκα πολιτιστικών και λοιπών συλλόγων  σε αυτό, θα ξεκινήσει η ανακαίνιση και του υπολοίπου τμήματος στο Διοικητήριο, στο οποίο θα μεταφερθεί η τεχνική υπηρεσία.  Στα ΕΡΙΑ θα υπάρξει η μετακίνηση των τμημάτων παιδείας πολιτισμού και τουρισμού.  Όσον αφορά το θέμα του χώρου, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα,  υπάρχει σχετική κάλυψη και μέριμνα για το πώς θα διασφαλιστεί η καλή λειτουργία του εκθεσιακού χώρου και για το κομμάτι της Vetlans.

Στους χώρους πάνω από την αίθουσα Ναϊάς, θα εγκατασταθεί η δημοτική αστυνομία, το γραφείο πολιτικής προστασίας και στο συγκεκριμένο χώρο θα γίνει μια αίθουσα ελέγχου με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα για να μπορεί να υπάρχει άμεση επιτήρηση και παρατήρηση.

Στο λεγόμενο γραφείο του Λαναρά το οποίο είναι ένας πραγματικά πολύ όμορφος χώρος,  θα δημιουργηθεί  ένας χώρος, που θα αφορά ειδικές εκδηλώσεις, παρουσιάσεις, συνεντεύξεις,  μικρές εκπαιδευτικές δράσεις και προγράμματα που θα γίνονται σε αυτόν τον πάρα πολύ όμορφο χώρο.  Το σχέδιο είναι να ξεκινήσουν οι αλλαγές μέσα στον Οκτώβριο και στο σύνολό τους θα έχουν ολοκληρωθεί με το νέο έτος. Όταν ολοκληρωθεί η  ανακαίνιση και του υπόλοιπου μισού  κτιρίου του Διοικητηρίου, θα μεταφερθεί και η τεχνική υπηρεσία στο πλαίσιο του εξορθολογισμού των δαπανών που θέλουμε να προχωρήσουμε.  Η υπηρεσία και όποιο άλλο γραφείο στεγάζεται στο κόκκινο κτίριο δίπλα στο δημαρχείο, θα μεταφερθεί στο κτίριο που σήμερα στεγάζεται η τεχνική υπηρεσία,  το οποίο είναι ιδιόκτητο. Θα αποδεσμευθεί το κόκκινο κτίριο και θα επιστραφεί στο τελωνείο το οποίο έχει τη διαχείρισή του».