Την παράλληλη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου μαζί με τον νέο κανονισμό καθαριότητας ανακοίνωσε στο δημοτικό συμβούλιο ο αντιδήμαρχος Νάουσας κ. Καρανάτσιος.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά: «Θα υπάρξει γραμμή επικοινωνίας του δημότη με τον δήμο που σε πρώτη φάση θα λειτουργεί για 6 με 7 ώρες την ημέρα. Ο δημότης θα μπορεί να παίρνει τηλέφωνο και να αναφέρει οποιοδήποτε πρόβλημα, είτε αφορά την καθαριότητα είτε άλλα προβλήματα, ώστε αυτά να λύνονται άμεσα. Ταυτόχρονα θα υπάρξει και ηλεκτρονική πλατφόρμα στο διαδίκτυο όπου θα μπορούν να καταθέτουν οι πολίτες τα προβλήματα και τις επισημάνσεις τους»