Τρίτη, Φεβρουάριος 11, 2025
Follow Us
Επιστολή εργαζομένων στα εκδοτήρια της Hellenic Train: 200 οικογένειες μένουμε χωρίς εισόδημα

Οι εργαζόμενοι στα εκδοτήρια κάνουν λόγο για περαιτέρω υποβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου και υποστηρίζουν ότι το τρένο μετατρέπεται σε ένα ψυχρό, απρόσωπο μέσο μεταφοράς.

Ύστερα από τις συνεχείς ενημερώσεις ότι πολλά από τα εκδοτήρια εισιτηρίων της Hellenic Train έχουν κλείσει ή πρόκειται να κλείσουν άμεσα, οι εργαζόμενοι στα εκδοτήρια της εταιρείας απέστειλαν μια αναλυτική επιστολή στον Πρωθυπουργό, τους Υπουργούς και φυσικά και στην Διοίκηση της εταιρείας.

Ακολουθεί η δεύτερη επιστολή, που συνετάχθη από τους εργαζόμενους στα εκδοτήρια της εταιρείας με αποδέκτες τα ΜΜΕ:

Μετά την αιφνιδιαστική ανακοίνωση για το κλείσιμο 34 εκδοτηρίων έως το τέλος Μαρτίου, εκφράζουμε την απογοήτευση και την ανησυχία μας, καθώς 200 οικογένειες κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς εισόδημα. Η απόφαση αυτή υποβαθμίζει περαιτέρω το σιδηροδρομικό δίκτυο, αφήνοντας την περιφέρεια στο περιθώριο και μετατρέποντας το τρένο σε ένα ψυχρό, απρόσωπο μέσο μεταφοράς.

Τα εκδοτήρια αποτελούν κρίκο επικοινωνίας μεταξύ επιβατών και εταιρείας. Οι εργαζόμενοι, με πολυετή εμπειρία, έχουμε στηρίξει τον σιδηρόδρομο ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές, όπως μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών. Παρέχουμε υπηρεσίες πολύ πέρα από τα καθήκοντά μας, από την ενημέρωση των επιβατών μέχρι την παροχή βοήθειας σε άτομα με ανάγκες.

Το κλείσιμο των εκδοτηρίων δημιουργεί σοβαρά προβλήματα:
• ΑΜΕΑ και ηλικιωμένοι θα μείνουν χωρίς υποστήριξη κατά την επιβίβαση.
• Οι επιβάτες δε θα έχουν άμεση ενημέρωση για καθυστερήσεις και αλλαγές δρομολογίων.
• Η αποζημίωση και η έκδοση εισιτηρίων ειδικών κατηγοριών θα γίνει δυσκολότερη.
• Οι επιβάτες θα επιβαρύνονται οικονομικά με τηλεφωνικές κλήσεις για πληροφορίες.
• Οι σταθμοί θα εγκαταλειφθούν και θα λεηλατηθούν.
Ζητάμε την ακύρωση της απόφασης και την εξεύρεση λύσης που θα επιτρέπει τη συνύπαρξη φυσικών εκδοτηρίων και ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Οι εργαζόμενοι είμαστε διατεθειμένοι να συμβάλουμε σε αυτή την κατεύθυνση. Η ύπαρξη φυσικών σημείων πώλησης δεν είναι απλώς θέμα εξυπηρέτησης, αλλά και ζήτημα ασφάλειας για τους επιβάτες, καθώς προσφέρουν άμεση βοήθεια σε περίπτωση ανάγκης και εξασφαλίζουν καλύτερη εξυπηρέτηση σε όλους τους χρήστες του σιδηροδρόμου. «Όλοι έχουν δικαίωμα στο ταξίδι. Αλλά όλοι έχουν και δικαίωμα στην εργασία».
Ευελπιστούμε στη διαμεσολάβηση και τη στήριξή σας.

Μετά τιμής
Εργαζόμενοι εκδοτηρίων :
ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΟΡΩΝ, ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ, ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ, ΑΔΕΝΔΡΟΥ, ΑΙΓΙΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ, ΑΥΛΩΝΑ, ΒΕΡΟΙΑΣ, ΔΡΑΜΑΣ, ΕΔΕΣΣΑΣ, ΚΑΤΩ ΑΧΑΪΑΣ, ΚΙΛΚΙΣ, ΚΙΝΕΤΑΣ, ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ, ΛΑΜΙΑΣ, ΛΕΠΤΟΚΡΥΑΣ, ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ, ΝΑΟΥΣΑΣ, ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ, ΝΕΩΝ ΠΟΡΩΝ, ΞΑΝΘΗΣ, ΟΙΝΟΗΣ, ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ, ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΥ, ΡΑΨΑΝΗΣ, ΡΙΟΥ, ΡΟΔΟΠΟΛΗΣ, ΣΕΡΡΩΝ, ΣΚΥΔΡΑΣ, ΣΤΥΛΙΔΑΣ, ΤΙΘΟΡΕΑΣ, ΦΛΩΡΙΝΑΣ