Κυριακή, Απρίλιος 18, 2021
Follow Us
Lockdown: Ποτά, βαφές μαλλιών και... λαδόκολλες στο «καλάθι»  των καταναλωτών - Εκτινάχθηκαν οι πωλήσεις

Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ εμφάνισαν στο πρώτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, τα αλκοολούχα ποτά, οι βαφές μαλλιών, τα καθαριστικά φούρνου και η λαδόκολλα, όπως προκύπτει από στοιχεία έρευνας της Nielsen.

Περίεργα στοιχεία γύρω από το φαγητό

Η διατροφή μας περιλαμβάνει διαφορετικές τροφές, πολλές από τις οποίες θεωρούνται ιδιαίτερα χρήσιμες για τον οργανισμό και την υγεία μας.

Online αγορές: Δύο στους τρεις καταναλωτές θέλουν να βλέπουν φωτογραφίες πελατών και όχι επαγγελματιών

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.