Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Οι καλύτερες τροφές μετά την προπόνηση PDF Εκτύπωση E-mail
Articles | Fitness
Συντάχθηκε απο τον/την inaoussa on Τετάρτη, 14 Οκτώβριος 2015 11:51   

trofes1Το φαγητό μετά το "χτύπημα" στο γυμναστήριο μπορεί να αποτελέσει την πιο σημαντική τροφή που τρώτε όλη την ημέρα.

Ποιες είναι οι καλύτερες τροφές μετά την προπόνηση.

Ελληνικό γιαούρτι

Το ελληνικό γιαούρτι έχει το διπλάσιο του ποσού της πρωτεΐνης σε σύγκριση με τα υπόλοιπα γιαούρτια και είναι μια μεγάλη πηγή υδατανθράκων. "Αναμείξτε το με δημητριακά ή φρούτα,» συνιστά ο Δρ Λουίζ Μπερκ, επικεφαλής της αθλητικής διατροφής στο Αυστραλιανό Ινστιτούτο Αθλητισμού.

trofes2Το τυλιχτό σάντουιτς

«Το τυλιχτό σάντουιτς ολικής αλέσεως είναι φορτωμένο με υγιεινούς υδατάνθρακες», λέει ο Burke. Κάντε στον εαυτό σας μια γαλοπούλα ή κοτόπουλο σάντουιτς και προσθέσετε ένα μπολ σούπα . Αν θέλετε σαλάτα, μετά το γυμναστήριο, φροντίστε να προσθέσετε κάποια δημητριακά. «Χρειάζεται τουλάχιστον 1/2 φλιτζάνι δημητριακά ολικής αλέσεως, οπότε προσθέστε μερικά κινόα, καστανό ρύζι, φασόλια ή ζυμαρικά," λέει ο Manuel Villacorta, RD, εκπρόσωπος Αμερικανικής Διαιτητικής Εταιρείας .

Φρούτα και φρουτοσαλάτα

Περιέχουν ένζυμα που βοηθούν το σώμα σας σπάσει τα θρεπτικά συστατικά, ώστε να μπορούν να σταλούν στους κουρασμένους μυς σας. Ο ανανάς είναι επίσης γνωστό ότι έχει αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες που μπορούν να βοηθήσουν τους μυς σας να επανέλθουν στην πρότερη τους κατάσταση.

trofes3Δημητριακά ολικής αλέσεως

Είναι καλή λύση για οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, αφού χρησιμεύουν και ως πρωινό, αλλά και αργότερα μέσα στην ημέρα ως σνακ.

Κανόνας του αντίχειρα

"Οι υδατάνθρακες και η πρωτεΐνη είναι τα δύο βασικά πράγματα που χρειάζεται το σώμα σας. Εάν ο κύριος στόχος είναι να χτίσετε το μυ, να τρώτε τουλάχιστον 30 γραμμάρια πρωτεΐνης και 30 έως 35 γραμμάρια υδατάνθρακες εντός 15 λεπτών μετά από την προπόνηση σας. Εάν απλά προσπαθείτε να μείνετε σε φόρμα ή να ρίξετε μερικά κιλά, μπορείτε να πάρετε το χρόνο σας και να φάτε μετά από 45 λεπτά ή μία ώρα μετά την προπόνηση σας.

Δες ακόμα: fitness

πηγή:simplyman.gr

mamoutzis



 

inaoussa.gr - All Rights Reserved