Δευτέρα, Ιανουάριος 18, 2021
Follow Us
Πώς να ξεπεράσεις έναν χωρισμό κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Ο χωρισμός είναι αντικειμενικά μια πολύ δύσκολη φάση, πόσο μάλλον όταν αυτός συμβαίνει κατά της διάρκεια της πανδημίας.

devkip

Σε μια εποχή που η ανασφάλεια, η οικονομική δυσχέρεια, το άγχος και η απομόνωση χαρακτηρίζουν την καθημερινότητά μας, το να διαχειριστείς έναν χωρισμό απαιτεί γερά νεύρα. Το να συναντήσεις τις φίλες σου, να πάτε για ποτό, ακόμη και να βγάλεις την ενέργειά σου στο γυμναστήριο αποκλείονται από τους τρόπους με τους οποίους αντιμετωπίζει κανείς μια τέτοια κατάσταση.

Αν έχεις χωρίσει πρόσφατα δες μερικούς τρόπους να τον ξεπεράσεις λίγο πιο ανώδυνα αυτή την περίοδο.

Κράτα απόσταση από τον πρώην

Προσπάθησε να κόψεις τις επαφές με τον πρώην σου. Αυτό μπορεί να σημαίνει να σταματήσεις να τον ακολουθείς στα social media, να αποφεύγεις να ακούς νέα του, αν σου είναι διαθέσιμα από φίλους και γνωστούς ή ακόμα και να μπλοκάρεις τον αριθμό του.

«Μετά από έναν χωρισμό είναι σημαντικό να διακόψεις την επικοινωνία με τον πρώην σου—τουλάχιστον για λίγο» λέει η ειδικός. «Το να συνεχίζεις την επικοινωνία θολώνει τα όρια, όταν τα συναισθήματα είναι ακόμα εύθραυστα». Βάλε ξεκάθαρα όρια στην επικοινωνία σας, έτσι ώστε να προστατευτείς.

Ξεφορτώσου τα αντικείμενα που τον θυμίζουν

Μάζεψε όλα τα αντικείμενα που σου θυμίζουν αυτόν και τη σχέση σας και φύλαξε τα κάπου να μην τα βλέπεις ή και πέτα τα. Είναι σημαντικό να περιβάλλεσαι από πράγματα που σε κάνουν να νιώθεις όμορφα είτε είναι μια φωτογραφία με τις φίλες σου ή ένα έπιπλο που αγαπάς πολύ.

Επεξεργάσου τα συναισθήματά σου

Είναι οκ να αισθάνεσαι θλίψη, να κλάψεις ή να θυμώνεις. Μην καταπιέζεις τα συναισθήματά σου και μην υποκρίνεσαι ότι είσαι καλά, ενώ δεν είσαι. «Αποδέξου τί ήταν και τί είναι» αναφέρει η Wood.
«Κανένας θυμός ή ελπίδα μπορούν να αλλάξουν το παρελθόν. Το μόνο που μπορείς να αλλάξεις είναι το πως βλέπεις την κατάσταση και πως θα προχωρήσεις».

Επικοινώνησε με τους δικούς σου ανθρώπους

Η επαφή με τους αγαπημένους σου ακόμα και μέσω βιντεοκλήσης μπορεί να σε βοηθήσει πολύ στην επεξεργασία και διαχείριση των συναισθημάτων σου και θα φέρει εσένα και τους δικούς σου πιο κοντά.

Φρόντισε τον εαυτό σου

Κάνε μια λίστα με τρόπους που πιστεύεις πως μπορούν να σε βοηθήσουν να ανέβεις ψυχολογικά και να ξεχαστείς και προσπάθησε να κάνεις έστω και ένα απ’ αυτά μία φορά την ημέρα. Το να ξέρεις να περνάς καλά μόνη σου έχει μεγάλη αξία είτε είσαι σε σχέση είτε όχι. Στην περίπτωση ενός χωρισμού ανεβαίνει η ανάγκη για self care ακόμα περισσότερο και το να περνάς ποιοτικό χρόνο με τον εαυτό σου θα συμβάλλει σημαντικά στο να επανέλθεις στον παλιό καλό εαυτό σου.

πηγή:govastileto.gr

goter