Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Θες κοιλιά… πλάκα; Τα Do’s and Don’ts για να την αποκτήσεις PDF Εκτύπωση E-mail
Articles | Women Fitness
Συντάχθηκε απο τον/την inaoussa on Τετάρτη, 09 Δεκέμβριος 2015 10:42   

epipediΤο επίμονο λίπος στη κοιλιά σε ταλαιπωρεί ακόμη; Έχεις μονίμως φούσκωμα και δεν ξέρεις πώς να απαλλαγείς από αυτό; Μπορεί να φταίνε τα γονίδια , η λάθος διατροφή ή μερικά λάθη που κάνεις σε καθημερινή βάση!

Κι όμως δεν είναι τόσο δύσκολο να την αποκτήσεις. Αυτό που χρειάζεται είναι να γνωρίζεις τα do’s and don’ts που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις κοιλιά πλάκα, αρκεί να τα εφαρμόσεις στην καθημερινή σου ζωή.

Don’ts:

epipedi1Το λάθος είδος γυμναστικής: Αν θέλεις να χάσεις λίπος γρήγορα και αποτελεσματικά τότε αυτό που χρειάζεσαι είναι ένας συνδυασμός ασκήσεων με βάρη και cardio. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης αυξάνουν τη μυϊκή σου μάζα κι έτσι επιταχύνουν την καύση του λίπους. Όσο μεγαλύτερη η μυϊκή μάζα στο σώμα σου, τόσες περισσότερες θερμίδες καις και συνεπώς τόσο περισσότερο λίπος.

Τα λάθος τρόφιμα: Τα επεξεργασμένα τρόφιμα, όπως το λευκό ψωμί, τα πατατάκια, τα κράκερς, η λευκή ζάχαρη, τα γλυκά και τα ζαχαρώδη ποτά, εντείνουν τις φλεγμονές σε όλο σου το σώμα και ως γνωστόν το λίπος είναι άμεσα συνυφασμένο με τη φλεγμονή . Αντικατέστησε τις λάθος τροφές με πολλά φρούτα, λαχανικά και προϊόντα ολικής άλεσης τα οποία θα καταστείλουν τη φλεγμονή και θα εμποδίσουν τη συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Ταυτόχρονα αντικατέστησε τα κορεσμένα λιπαρά που βρίσκονται στα γαλακτοκομικά προϊόντα και το κρέα, τα οποία ενισχύουν τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά, με τα σωστά λιπαρά, εννοώντας τα μονοακόρεστα (όπως στο ελαιόλαδο και το αβοκάντο) και τα λιπαρά Ω-3 που θα βρεις σε ξηρούς καρπούς και ψάρια όπως το σολομό.

epipedi2Το στρες: Κι όμως το άγχος και το στρες είναι ένας από τους παράγοντες που εμποδίζουν το αδυνάτισμα κι αυτό γιατί εκτός του ότι σε κάνει να στρέφεσαι σε παχυντικά σνακ για να καλμάρεις τα νεύρα σου, παράλληλη ο οργανισμός σου παράγει μια ορμόνη (κορτιζόλη) η οποία κάνει το σώμα να αποθηκεύει περισσότερο λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

Δεν κοιμάσαι αρκετά: Αμερικανική έρευνα αποκάλυψε πως η έλλειψη ύπνου (5 ή λιγότερες ώρες την ημέρα) αυξάνει κατά 30% τις πιθανότητες αύξησης του σωματικού βάρους κατά 15 ή και περισσότερα κιλά, άσχετα με τις διατροφικές συνήθειές μας.

Do’s:

epipedi3Μη σταματάς να κινείσαι: Η αερόβια γυμναστική, όπως το τρέξιμο, το ποδήλατο ή το κολύμπι, είναι οι καλύτερες και οι πιο αποτελεσματικές για την καύση του λίπους ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς.

Βάλε το ξύδι στη ζωή σου: Το αιθανικό οξύ που περιέχει, συμβάλλει στην παραγωγή πρωτεϊνών οι οποίες βοηθούν στην καύση του λίπους.

Yoga: Θα σε βοηθήσει να ηρεμήσεις και να καταπολεμήσεις το στρες, το οποίο όπως αναφέραμε πιο πάνω είναι ένα μεγάλο “Don’t” για το αδυνάτισμα.

Ρύθμισε το βιολογικό σου ρολόι: Έρευνα του Πανεπιστημίου Brigham Young διαπίστωσε πως οι γυναίκες που διατηρούν ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας (ακόμη και τα σαββατοκύριακα) διαθέτουν μικρότερη αναλογία λίπους στο σώμα τους σε σχέση με εκείνες που έχουν άστατα ωράρια.

Πιες λιποδιαλυτικά ροφήματα: Ένας από τους μεγαλύτερους συμμάχους σου στη μάχη κατά του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς είναι το πράσινο τσάι. Οι κατεχίνες που περιέχει είναι αντιοξειδωτικές και απαραίτητες τόσο για την αποτοξίνωση του οργανισμού όσο και για την καύση του λίπους.

Δες ακόμα: fitness

πηγή:joytv.gr

dejavu



 

inaoussa.gr - All Rights Reserved