Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας 2018:10 μικρά βήματα για καλύτερη υγεία PDF Εκτύπωση E-mail
Articles | ΥΓΕΙΑ
Συντάχθηκε απο τον/την inaoussa on Πέμπτη, 08 Μάρτιος 2018 03:14   

gunaikesΠαγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας σήμερα, 8 Μαρτίου 2018, μία ημέρα αφιερωμένη σε όλες τις γυναίκες του κόσμου!

Η Ημέρα της Γυναίκας εορτάζεται παγκοσμίως από το 1908, σε μια προσπάθεια προώθησης των δικαιωμάτων της γυναίκας. Παράλληλα, η ημέρα αυτή είναι μια ευκαιρία να τιμήσουμε τις γυναίκες για τα κοινωνικά, οικονομικά, πολιτιστικά και πολιτικά τους επιτεύγματα.

Με αφορμή την ημέρα αυτή, προτρέπουμε όλες τις γυναίκες να κάνουν τα παρακάτω 10 μικρά βήματα που θα τις βοηθήσουν να βελτιώσουν την υγεία τους και να απολαύσουν περισσότερη ευεξία στη ζωή τους.

1. Κάντε ένα 10λεπτο περίπατο

Ειδικότερα για τις γυναίκες που δεν γυμνάζονται καθόλου, ένας σύντομος περίπατος είναι μια καλή αρχή για να κινούνται περισσότερο. Σταδιακά, μπορείτε να αυξήσετε το χρόνο άσκησης ή να ενσωματώσετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα και άλλες μορφές άσκησης.

2. Δυναμώστε τα χέρια σας

Ξεκινήστε χρησιμοποιώντας ένα βιβλίο ώστε να κάνετε μερικές ασκήσεις ενδυνάμωσης και να τονώσετε τους μύες των χεριών. Στη συνέχεια, προχωρήστε χρησιμοποιώντας βαράκια ή βάλτε στη ζωή σας μια πιο συστηματική μορφή άσκησης.

3. Φάτε ένα επιπλέον φρούτο ή λαχανικό μέσα στην ημέρα

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι φθηνά, νόστιμα και κάνουν καλό σε όλο το σώμα, από τον εγκέφαλο έως το γαστρεντερικό.

4. Φάτε σωστό πρωινό

Τα φρούτα, η βρώμη, το γιαούρτι και το αβγό είναι μερικά από τα προϊόντα που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε τη μέρα σας με πλούσια γεύση αλλά και ενέργεια.

5. Μην πίνετε τις θερμίδες

Μπορείτε εύκολα να γλιτώσετε από 100 έως και 300 θερμίδες την ημέρα εάν μειώσετε την ποσότητα αναψυκτικών, έτοιμων χυμών ή άλλων ποτών που περιέχουν πολλή ζάχαρη.

6. Φάτε μια χούφτα ξηρούς καρπούς

Τα καρύδια, τα αμύγδαλα και γενικώς οι περισσότεροι ξηροί καρποί είναι ένα θρεπτικό σνακ που μπορείτε να απολαύσετε κάθε στιγμή της ημέρας. Μπορείτε επίσης να τους προσθέσετε στις σαλάτες, στο γιαούρτι ή στα δημητριακά.

7. Βάλτε στη ζωή σας το ψάρι και τα θαλασσινά

Αντικαταστήστε μία μερίδα κόκκινου κρέατος την εβδομάδα με ένα θρεπτικό ψάρι, όπως ο τόνος ή ο σολομός. Το ψάρι κάνει καλό στον εγκέφαλο και την καρδιά και παράλληλα βοηθά να αποφύγετε την αύξηση του βάρους.

8. Πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές

Αφιερώστε μερικά λεπτά μέσα στην ημέρα για να εστιάσετε στην αναπνοή σας. Είναι μια πολύ απλή τεχνική χαλάρωσης που συμβάλλει παράλληλα στην αποτελεσματικότερη διαχείριση της αρτηριακής πίεσης.

9. Να πλένετε συχνά τα χέρια σας

Το τακτικό πλύσιμο των χεριών είναι η πρώτη γραμμή άμυνας απέναντι στις λοιμώξεις, από το κρυολόγημα και τη γρίπη έως την πνευμονία.

10. Εκφράστε την ευγνωμοσύνη σας

Προσπαθήστε να εστιάζετε στα θετικά παρά στα αρνητικά σας συναισθήματα. Εκφράστε –είτε ανοιχτά είτε από μέσα σας ή γράφοντας σε ένα ημερολόγιο– την ευγνωμοσύνη σας για ανθρώπους ή για ό,τι άλλο σας φέρνει χαρά στη ζωή σας, όσο μικρό και φαινομενικά ασήμαντο κι αν είναι. Η αισιοδοξία και η θετική σκέψη συνδέεται με την καλύτερη υγεία, τη μακροζωία και τα αυξημένα επίπεδα ευεξίας.

Δες ακόμα: Υγεία

πηγή:onmed.gr

loft



 

inaoussa.gr - All Rights Reserved