Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Τα πιο υγιεινά και εύκολα σνακ που θα λατρέψει το παιδί PDF Εκτύπωση E-mail
Articles | ΥΓΕΙΑ
Συντάχθηκε απο τον/την inaoussa on Τρίτη, 09 Ιανουάριος 2018 11:55   

snackΤα παιδιά χρειάζονται μια προσεγμένη, ισορροπημένη διατροφή. Και δεν είναι πάντα εύκολο να τους την προσφέρουμε, είτε λόγω έλλειψης χρόνου, είτε επειδή… το παιδί μας απλά αρνείται να φάει κάτι υγιεινό. Κι όμως, επειδή πιστεύουμε ότι το υγιεινό μπορεί να είναι και πεντανόστιμο, αυτές είναι μερικές τέλειες (και πάρα πολύ εύκολες) συνταγές για σνακς που θα λατρέψει το παιδί σας, και θα του προσφέρουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη.

Παγωτό φράουλα

Είναι πολύ εύκολο να φτιάξετε παγωτό φράουλα, χωρίς καν να χρησιμοποιήσετε γάλα. Η σύστασή του θα είναι σαν γρανίτα, και το παιδί σας θα το απολαύσει. Θα χρειαστείτε 4 μπανάνες και 250 γρ. φράουλες. Κόψτε τα φρούτα, τοποθετήστε τα σε ένα πλαστικό σακουλάκι που κλείνει αεροστεγώς (αφού έχετε αφαιρέσει τον αέρα), και βάλτε τα στην κατάψυξη για ένα βράδυ. Το επόμενο πρωί, χτυπήστε τα παγωμένα φρούτα στο μπλέντερ, απλώστε τα σε ένα ταψί, καταψύξτε για ακόμη μία ώρα, και σερβίρετε.

Shake σοκολάτας με λιναρόσπορο

Εδώ θα χρειαστούμε περισσότερα υλικά, αλλά πολύ λιγότερο χρόνο. Μισό λίτρο γάλα, 100 γρ. γιαούρτι, μία μπανάνα, 1 κ.σ. σκόνη κακάο, 1 κ.σ. λιναρόσπορο, και προαιρετικά μέλι και βανίλια. Χτυπήστε τα στο μπλέντερ και σύντομα θα έχετε ένα υπέροχο, κρεμώδες milkshake.

Dip ρεβιθιού με τυρί και σχοινόπρασο

Θα χρειαστούμε 200 γρ. μαγειρεμένα ρεβίθια, και 200 γρ. στραγγισμένο cottage cheese. 75 γρ. τριμμένο τσένταρ, 2 κ.σ. ψιλοκομμένο σχοινόπρασο, και προαιρετικά 1 κ.σ. γάλα. Βάζουμε τα πρώτα τρία υλικά στο μπλέντερ και χτυπάμε. Αν μας φαίνεται πολύ πηχτό, βάζουμε λίγο γάλα και ανακατεύουμε ξανά. Προσθέτουμε το σχοινόπρασο, αλατοπίπερο, ανακατεύουμε με ένα κουτάλι και σερβίρουμε. Είναι τέλειο για να βουτήξει το παιδί σας μέσα καρότο, σέλερι, ή πιτάκια ολικής.

Σάντουιτς με… μήλο και φιστικοβούτυρο

Μια τέλεια ιδέα για πρωινό, όπως και για σνακ το απόγευμα. Κόβουμε το μήλο σε φέτες οριζόντια, σαν bagel, και απλώνουμε πάνω φιστικοβούτυρο. Γαρνίρουμε με κανέλα, σταφίδες, μούρα ή ξηρούς καρπούς. Βάζουμε ακόμα μια φέτα πάνω και σερβίρουμε. Είναι εκπληκτικός συνδυασμός, καθώς το μήλο περιέχει άφθονες φυτικές ίνες, ενώ το φιστικοβούτυρο είναι πηγή πρωτεΐνών και καλών λιπαρών.

Δες ακόμα: Υγεία

πηγή:iatronet.gr




 

inaoussa.gr - All Rights Reserved