Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Συμβουλές για να νιώθετε ζεστά όταν κοιμάστε, ακόμα και με τόσο κρύο PDF Εκτύπωση E-mail
Articles | ΥΓΕΙΑ
Συντάχθηκε απο τον/την inaoussa on Σάββατο, 13 Ιανουάριος 2018 07:03   

bedΔιανύουμε την εποχή που υποδεχόμαστε το κρύο και όλο και περισσότερο αναζητάμε τις στιγμές που θα χαλαρώσουμε στη θαλπωρή του σπιτιού μας.

Το χειμώνα ο ύπνος φαντάζει πιο πολύτιμος από κάθε άλλη εποχή. Όμως υπάρχουν στιγμές που ενώ θέλουμε τόσο πολύ να κοιμηθούμε, δεν μπορούμε λόγω του κρύου, με αποτέλεσμα το πρωί να ξεκινάμε την ημέρα μας μέσα στα νεύρα. Ωστόσο υπάρχουν τρόποι που μας χαρίζουν έναν βαθύ ύπνο, ακόμα και αν έξω κάνει παγωνιά. Αν θέλετε να μάθετε πώς θα πετύχετε άνετο ύπνο το χειμώνα συνεχίστε την ανάγνωση.

Να έχετε εύκαιρες κουβέρτες.

Το χειμώνα αυτό που παίζει σημασία είναι η ποσότητα. Και τι εννοούμε με αυτό; Αντί να χρησιμοποιείτε μια βαριά κουβέρτα είναι καλύτερα να έχετε πολλές κουβέρτες ώστε να μπορείτε να προσθέτετε ή να αφαιρείτε κατά τη διάρκεια της νύχτας, ανάλογα με τις αλλαγές της θερμοκρασίας. Είναι επίσης σημαντικό να αφουγκράζεστε τις ανάγκες του συντρόφου σας, γιατί μπορεί εκείνος να ζεσταίνετε ενώ εσείς κρυώνετε ή το αντίστροφο.

Κάνετε ένα ζεστό ντους πριν πέσετε στο κρεβάτι

Γιατί να κάνετε ντους; Η απάντηση είναι απλή: Εάν αυξήσετε τη θερμοκρασία του σώματος πριν πέσετε για ύπνο, θα παραμείνει ελαφρώς υψηλότερη για αρκετές ώρες, επιτρέποντας σας να κοιμηθείτε πιο εύκολα. Επίσης ένα ζεστό ντους σας χαλαρώνει και αποφορτίζει από το στρες της ημέρας.

Μην κοιμάστε γυμνοί

Αν έχετε τη συνήθεια να κοιμάστε γυμνοί όλο το χρόνο, ίσως δεν είναι πολύ καλή ιδέα όταν έχει κρύο, ακόμα και να έχετε κουβέρτες και θέρμανση. Το σώμα σας χρειάζεται άμεση ζέστη, την οποία παρέχουν οι πιτζάμες και οι κάλτσες. Αν λοιπόν δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε αυτές τις ημέρες, δείτε μήπως φταίει το γεγονός ότι δεν φοράτε ρούχα.

Φάτε ή πιείτε κάτι ζεστό πριν κοιμηθείτε

Αν και το ιδανικό είναι να έχετε φάει τρεις ώρες πριν πέσετε για ύπνο, ώστε να διευκολύνετε την πέψη, ωστόσο όταν κάνει πολύ κρύο μπορείτε να πιείτε κάτι ζεστό ή να φάτε κάτι ελαφρύ. Για παράδειγμα μια ζεστή σοκολάτα, ένα τσάι ή μια σούπα είναι καλές επιλογές για να ζεσταθείτε πριν πέσετε για ύπνο.

Καλύψτε τα άκρα σας

Το μεγαλύτερο μέρος της θερμότητας του σώματος χάνετε από τα άκρα, δηλαδή τα πόδια, τα χέρια και το κεφάλι. Αν και δεν είναι εφικτό να κοιμηθείτε με γάντια ή σκούφο, ωστόσο μπορείτε να βάλετε κάλτσες και να έχετε τα χέρια σας κάτω από το πάπλωμα.

Πηγαίνετε στο κρεβάτι λίγο νωρίτερα

Όσο πιο αργά πηγαίνετε για ύπνο τόσο επιδεινώνεται το κρύο. Συνήθως στις έντεκα το βράδυ η θερμοκρασία πέφτει δυο βαθμούς, έτσι αν έχετε πάει πιο νωρίς στο κρεβάτι, τιο κρύο θα είναι ανεκτό.

Ζεστάνετε το κρεβάτι

Αν το κρεβάτι σας είναι ζεστό τότε μπορείτε να κοιμηθείτε πιο εύκολα. Ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσετε ζεστό το κρεβάτι σας είναι να αγοράσετε μια ηλεκτρική κουβέρτα και να την ενεργοποιήσετε μια ώρα πριν, ώστε να είναι ζεστά όταν πέσετε για ύπνο.

Μην είστε πολλές ώρες έξω

Προσπαθήστε να μπείτε στο σπίτι δυο με τρεις ώρες πριν πέσετε για ύπνο, ώστε το σώμα σας να έχει προλάβει να ζεσταθεί. Όταν βρίσκεστε έξω στο κρύο η θερμοκρασία του σώματος πέφτει. Όταν μπείτε στο σπίτι χρειάζεται λίγη ώρα για να επιστρέψει στην κανονική του θερμοκρασία και να προετοιμαστεί για ύπνο.

Αν ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές τότε θα μπορέσετε να κοιμάστε άνετα και ζεστά. Γιατί ο ύπνος είναι πολύτιμος και παίζει σημαντικό ρόλο τόσο στην υγεία όσο και στην ευεξία.

Δες ακόμα: Υγεία

πηγή:jenny.gr



 

inaoussa.gr - All Rights Reserved