Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Πώς να διαχειριστείτε το φαγοπότι της Τσικνοπέμπτης PDF Εκτύπωση E-mail
Articles | ΥΓΕΙΑ
Συντάχθηκε απο τον/την inaoussa on Πέμπτη, 16 Φεβρουάριος 2017 06:39   

tsiknaΒάλτε και… νερό, εκτός από κρασί

Ενυδατωθείτε σωστά όλη την ημέρα και φροντίστε να πιείτε νερό πριν ξεκινήσετε το γεύμα σας, έτσι ώστε να μειώσετε το αίσθημα της πείνας και να διατηρήσετε την… ψυχραιμία σας μόλις καταφτάσουν τα κρέατα.

Ξεκινήστε πράσινα

Ήπιατε το νερό σας, έχετε κάνει τη γυμναστική σας, είστε έτοιμοι. Προτού, όμως, πέσετε με τα μούτρα στα ψητά, δώστε μια ευκαιρία και στη σαλάτα. Βάλτε σαλάτα στο πιάτο σας πριν από οτιδήποτε άλλο και καταναλώστε την προτού έρθουν τα μεζεδάκια και τα κρέατα, έτσι ώστε να αρχίσετε να χορταίνετε και να είστε εγκρατείς στη συνέχεια, χωρίς να πιέζεστε, αλλά γιατί πραγματικά δεν νιώθετε την πείνα να σας κυριεύει. Η σαλάτα θα σας βοηθήσει σε αυτό καθ’ όλη τη διάρκεια του γεύματος, γι’ αυτό αφήστε της λίγο χώρο στο πιάτο σας.

Φάτε τηγανητά με μέτρο

Τα τηγανητά και τα λιπαρά σίγουρα δεν θα λείπουν από το τραπέζι σας αυτή την ημέρα, είτε φάτε μέσα, είτε έξω. Μπορείτε να δοκιμάσετε λίγες τηγανητές πατάτες και λίγα τηγανητά κολοκυθάκια, αλλά αφήστε τους μικρό χώρο στο πιάτο σας. Έτσι θα έχετε τη γεύση, χωρίς να φορτωθείτε με ατελείωτες θερμίδες.

Αφήστε το ψωμί στην άκρη

Έχετε μπροστά σας υπέροχες σαλάτες, ένα σωρό μεζεδάκια, νόστιμα ορεκτικά και… τόνους κρέατος. Το ψωμί, τι το θέλετε; Σκεφτείτε ότι καταναλώνετε 80 θερμίδες τη φέτα, ενώ πραγματικά δεν το χρειάζεστε μπροστά στην όαση γεύσεων που βρίσκεται στο τραπέζι σας.

Απολαύστε το κρέας με τα λιγότερα λιπαρά

Αν υπάρχει η επιλογή, προτιμήστε το κρέας με τις λιγότερες θερμίδες και λιπαρά στο τραπέζι σας, το οποίο μπορεί να είναι παϊδάκια κοτόπουλου αντί για παϊδάκια αρνιού, λουκάνικα γαλοπούλας ή κοτόπουλου, μια άπαχη μοσχαρίσια μπριζόλα και ό,τι κι αν παραγγείλετε ή μαγειρέψετε, φροντίστε να αφαιρέσετε το ορατό λίπος και την πέτσα, για να μην φορτωθείτε με έξτρα θερμίδες και λιπαρά. Γενικά, έχετε υπόψη σας ότι όσον αφορά τα αρνίσια παϊδάκια, τα μέρη κοντά στο λαιμό του ζώου είναι και τα πιο λιπαρά, ενώ το κοκορέτσι και το αρνί είναι πιο πλούσια σε λιπαρά και θερμίδες από τα υπόλοιπα κρέατα, φτάνοντας π.χ. το κοκορέτσι τις 300 θερμίδες και 150 mg χοληστερίνη.

Αλκοόλ με μέτρο

Το κρασάκι δεν μπορεί να λείψει από αυτό το γεύμα, δεν μπορεί, όμως, και να το μονοπωλήσει. Με 60 θερμίδες/ποτήρι το λευκό, 70-90 θερμίδες/ποτήρι το κόκκινο ξηρό και τουλάχιστον 130 θερμίδες/ποτήρι το γλυκό κρασί, καταλαβαίνετε ότι μπορεί να εκτοξεύσει το θερμιδικό περιεχόμενο του γεύματος. Βάλτε, λοιπόν, «νερό στο κρασί σας» και περιορίστε το.

Extra tips:

Η νοοτροπία «μια ζωή την έχουμε» δεν θα βοηθήσει να ελέγξετε τον εαυτό σας, ειδικά αν έχετε πρόβλημα με τα κιλά, τη χοληστερίνη σας κ.ο.κ. Το «μέτρον άριστον» είναι κάτι που ταιριάζει καλύτερα σε αυτή την ημέρα.

Αν σας δίνεται η ευκαιρία να περπατήσετε λίγο μετά το γεύμα σας, αντί να μπείτε κατευθείαν στο αυτοκίνητο και μετά στα σκεπάσματα του κρεβατιού σας, κάντε το!

Την επόμενη ημέρα, συνεχίστε τη φυσική σας δραστηριότητα, με όποιο τρόπο σας εκφράζει. Πηγαίνετε σε αυτό το μάθημα χορού που έχετε αφήσει, κάντε μια επίσκεψη στο γυμναστήριο, κάντε λίγο τζόκινγκ, δοκιμάστε μερικές ασκήσεις στο σπίτι. Όλα αυτά θα σας βοηθήσουν να «εξαπατήσετε» τη ζυγαριά σας, ώστε να μην καταγράψει την πρόσφατη κραιπάλη σας!

Δες ακόμα: Υγεία

πηγή:boro.gr



 

inaoussa.gr - All Rights Reserved