Τι να τρως και τι όχι πριν την προπόνηση Εκτύπωση
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Articles | Men
Συντάχθηκε απο τον/την inaoussa on Τρίτη, 18 Ιούνιος 2019 04:26   

propΕίτε αγαπάς το τρέξιμο και το κάνεις για να χαλαρώσεις είτε προπονείσαι για τον επόμενο μαραθώνιο, είναι σημαντικό να δώσεις στον εαυτό σου τα απαραίτητα «καύσιμα» για να κυλήσει ομαλά η άσκηση.

Ενώ το να αθλείσαι με άδειο στομάχι είναι τεράστιο λάθος, το να επιλέγεις λάθος τροφές πριν ξεκινήσεις το τρέξιμο θεωρείται εξίσου σημαντικό, αφού μπορεί να προκαλέσει κράμπες στο στομάχι, ζαλάδα και πονοκέφαλο.

Τι να φας πριν την προπόνηση; Συγκεντρώσαμε μερικές καλές διατροφικές επιλογές για να διαλέξεις αυτή που σου ταιριάζει:

2 ώρες πριν

Προτίμησε ένα γεύμα 300-400 θερμίδων που περιλαμβάνει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και υγιεινά λιπαρά.

Ενδεικτικές επιλογές:

-Ζυμαρικά ολικής άλεσης με τυρί και λαχανικά.

-Γιαούρτι με φρούτα, ξηρούς καρπούς και δημητριακά.

-Μαγειρεμένο κινόα με ψητό κοτόπουλο.

-Ομελέτα με τυρί και λαχανικά.

Τι να αποφύγεις:

-Μπρόκολο, κρεμμύδια, φασόλια.

-Μπέργκερ, τηγανητά και παγωτό.

Δες ακόμα: men

πηγή:askmen.gr




Tags: Τι να τρως πριν προπόνηση