Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Πρόστιμο 110.000 ευρώ σε τράπεζα που αγνόησε το ακατάσχετο πελάτη της PDF Εκτύπωση E-mail
Articles | ΕΛΛΑΔΑ
Συντάχθηκε απο τον/την inaoussa on Σάββατο, 07 Σεπτέμβριος 2019 10:51   

trapΗ γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή υπό την επίβλεψη του υφυπουργού Νίκου Παπαθανάση και μετά από καταγγελίες καταναλωτών προέβη στην επιβολή διοικητικής κύρωσης.

Πρόστιμο 110.000 ευρώ επέβαλε σε πιστωτικό ίδρυμα το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων για παράνομη και καταχρηστική παρακράτηση ποσών από λογαριασμούς μισθοδοσίας και συνταξιοδοτικούς λογαριασμούς και καλεί την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών να επιστήσει την προσοχή στις τράπεζες- μέλη της αναφορικά με την υποχρέωσή τους να τηρούν και να εφαρμόζουν πιστά τη νομοθεσία για την προστασία των ακατάσχετων λογαριασμών και τις ειδικές διατάξεις για το ακατάσχετο του μισθού ή της σύνταξης.

Αυτό γνωστοποιήθηκε με σημερινή ανακοίνωση στην οποία υπογραμμίζεται ότι το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων «ιεραρχεί ως υψηλής προτεραιότητας την προστασία του κόσμου της εργασίας και ιδίως των οικονομικά ασθενέστερων πολιτών και οικογενειών».

Στο πλαίσιο αυτό, η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή υπό την επίβλεψη του υφυπουργού Νίκου Παπαθανάση και μετά από καταγγελίες καταναλωτών προέβη στην επιβολή διοικητικής κύρωσης.

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση «το υπουργείο προβαίνει, μετά από πολλά χρόνια αδράνειας, σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την απαρέγκλιτη τήρηση της νομοθεσίας, περιλαμβανομένης της επιβολής αυστηρών κυρώσεων. Οι καταναλωτές, εφόσον αντιμετωπίζουν παρόμοια φαινόμενα κατά τις συναλλαγές τους με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, έχουν τη δυνατότητα να τα καταγγέλλουν στην γραμμή καταναλωτή 1520, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες και στην ιστοσελίδα του Υπουργείου mindev.gov.gr όλο το 24ωρο».

πηγή:real.gr




 

inaoussa.gr - All Rights Reserved